Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ

Ο ΄Αγιος Γερμανός μας κατατοπίζει αναφορικά με την ολοκλήρωση των τεσσάρων κατώτερων σωμάτων και την ανάγκη αυτής της επίτευξης για την εφικτή άμεση σχέση με τον Διδάσκαλο ή τη μεγαλύτερη διεύρυνση της συνείδησης.

"Στην εξελισσόμενη ψυχή και πνεύμα που προσπαθούν να ανυψωθούν στη Συνείδηση του Αναληφθέντα Διδασκάλου και προσπαθούν με διάφορα μέσα να πετύχουν το σκοπό αυτό της ένωσης, με τελειότητα σκέψης και αισθήματος, προσφέρω την ακόλουθη διδασκαλία:

"Επειδή τα τέσσερα κατώτερα σώματα είναι παράγοντες που συμβάλλουν στην αστάθεια της συνείδησης που, σε μη αναληφθείσες υπάρξεις βρίσκεται σε κατάσταση διαρκούς αλλαγής, πρέπει, για να ανυψωθούμε στη Συνείδηση του Αναληφθέντος Διδασκάλου, να φροντίσουμε, και είναι αναγκαίο, ώστε να έχουμε τη συνεργασία καθώς και τον έλεγχο επί των τεσσάρων αυτών πηγών που διαμορφώνουν για πάντα την προσωπική συνείδηση του ιδιώτη.

"Όπως υπέδειξε ο Σέραπης, για να υψωθεί το αεροπλάνο, πρέπει οι τέσσερις μηχανές του να βρίσκονται σε τέλεια ενότητα ως προς τις στροφές των ελίκων, τη δύναμη των κινητήρων και την ικανότητα κάθε μιας από αυτές να ενώνονται τελείως στη δύναμη των άλλων συμβοηθούντων μηχανών έτσι ώστε, σε πλήρη ολοκλήρωση, η ώθησή τους να υπερβεί τον κόσμο της έλξης.

"Λόγω της ανόμοιας ανάπτυξης των εσωτερικών σωμάτων, δεν είναι τόσο εύκολο να ανυψώσει κάποιος και να εναρμονίσει το ένα ή το άλλο από τα σώματα αυτά και ιδιαίτερα τον εσωτερικό εκείνο φορέα που έχει ανάγκη τη μεγαλύτερη βοήθεια και αυτό γιατί, η ανάπτυξη καθενός από αυτά ποικίλλει λόγω της διαφορετικής εξέλιξης που είχε δια μέσου των αιώνων.

Σαν παράδειγμα: πολλοί από τους ακραίους (θρησκευτικά) ευλαβείς, βρίσκουν εύκολο το να προσαρμόζουν το αισθητικό τους σώμα στα πνευματικά ρεύματα, ενώ ο φυσικός και νοητικός τους φορέας πολλές φορές υστερεί κατά πολύ. Εδώ παρουσιάζεται το πνευματικό φαινόμενο όπου, ένα ή δύο από τα τέσσερα σώματα είναι δυνατόν να έχει εμπειρία μεγάλης έκτασης που όμως δίνει ελάχιστη δόνηση στα άλλα σώματα, με αποτέλεσμα, αυτή η πείρα να μην έχει μόνιμη επίδραση γιατί το βάρος των άλλων φορέων που δεν είχαν ίση εμπειρία…επιδρά αντίθετα. Αυτό συνέβη πολλές φορές στις περιπτώσεις όπου ιδιώτες είχαν μία τέτοια εμπειρία αισθητικής έκστασης.

"Ιδιώτες με αναπτυγμένο πολύ το νοητικό φορέα, περιεργάστηκαν εντατικά τις εσωτερικές δυνατότητες του απόκρυφου νόμου, γεγονός που αύξησε πολύ τη διανοητική τους δυνατότητα, αλλά οι οποίοι, συνήθως, ουδέποτε είχαν κάποια σημαντική εμπειρία στο αισθηματικό τους σώμα.

Μπορείτε να εξακολουθήσετε τη γενική αυτή τάση σκέψης αναφορικά με τα άλλα σώματα, θυμούμενοι όμως, ότι το αιθερικό σώμα επηρεάζεται από κάθε εμπειρία των τριών άλλων αδελφών φορέων.

"Βαθύτερη σκέψη θέλει να σας διαβεβαιώσει ότι οι εμπειρίες αυτές όταν δεν ισοζυγίζονται από όλους τους τέσσερις φορείς της ανθρώπινης έκφρασης, δεν οδηγούν στην ισόβάθμη εξέλιξη της πνευματικής φύσης. Αναγκαστικά μία των ημερών, θα θελήσουν να επιζητήσουν την εκγύμναση και την προετοιμασία του φορέα που υστερεί, για να μπορέσουν και οι τέσσερις μαζί φορείς, σε πλήρη εκδήλωση, να εισέλθουν στο θάλαμο της Λατρείας και της Πνευματικής Ανάτασης. Τότε, υποκλινόμενοι ταυτόχρονα προ του Ανεγερθέντος Κυρίου, θα δεχτούν την Πνευματική Μετάδοση.

"Κατά την προετοιμασία λοιπόν για το διαλογισμό και τη θεώρησή σας, είναι συμφέρον σας να εξασφαλίσετε τη συνειδητή συνεργασία του φυσικού, νοητικού, αισθητικού και αιθερικού σας σώματος. Βαθύτερη σκέψη και ανάλυση των προσόντων σας, θα σας υποδείξει τους φορείς εκείνους που απαιτούν μεγαλύτερη προετοιμασία και τόνωση, περισσότερο από τους άλλους που είναι ήδη προετοιμασμένοι για τη διαλογιστική αυτή περίοδο. Τότε, αφιερώνοντας λίγο χρόνο στην ανύψωση των δύστροπων μελών, θα προωθήσετε ολόκληρη τη συνείδηση στα υψηλότερα στρώματα. Θα βρείτε τότε τη θεώρησή σας πιο αποτελεσματική και με επίδραση μεγαλύτερης διάρκειας.

Θα είσαστε επίσης, από εξυπηρετικής άποψης ισχυρότεροι αγωγοί, γιατί οι λεπτότεροι κραδασμοί ενεργούντες εξ ίσου σε όλα τα σώματα, θα επιβοηθήσουν την ανάπτυξή τους προς μία μεγαλύτερη Θεία έκφραση.

"Τώρα, έχοντες προετοιμάσει τη φύση σας για την εισροή της Θείας Συνείδησης από τον Υψηλότερο Εαυτό σας ή από κάποιο Διδάσκαλο, κατανοείτε ότι το μόνο που αλλάζει πλέον, είναι ο κραδασμός της σκέψης και του αισθήματος και ότι εισέρχεστε στα ανώτερα στρώματα συνειδητά και με τη θέλησή σας, δια μέσου της ανύψωσης του κραδασμού των κατώτερων τεσσάρων σωμάτων, σε τέτοιο βαθμό, ώστε να εισέρχεστε στη δονητική ενέργεια που είναι αιώνια παρούσα και σας περιβάλλει και μέσα στην οποία μπορείτε να τονίσετε την ίδια αιτία με εκείνη επί της οποίας πάλλει η συνείδηση του Διδασκάλου.

"Για παράδειγμα, ας πάρουμε την Καλοσύνη. Το πνεύμα της Καλοσύνης είναι πανταχού παρόν. Δεν είναι κάτι που πρέπει να ελκυστεί από το πιο απομακρυσμένο άστρο και, ο άνθρωπος που επιθυμεί να γεμίσει τη συνείδησή του με το αίσθημα αυτό της Καλοσύνης, απλά ανυψώνει την κραδασμική ενέργεια των εσωτερικών του σωμάτων και ανακαλύπτει ότι στο δωμάτιο που βρίσκεται, ο αέρας είναι γεμάτος με την ουσία της Καλοσύνης. ΄Οσο περισσότερο εναρμονίζεται με αυτή, η κραδασμική της ενέργεια εξορμά προς αυτόν με αποτέλεσμα, όταν (οι δύο) συναντηθούν, ο άνθρωπος να αισθάνεται το κοσμικό αίσθημα που είναι η Καλοσύνη.

"Το ίδιο μπορεί να λεχθεί για τις αρετές της Αγνότητας, της Σοφίας, της Αγάπης και άλλων ποιοτήτων που λειτουργούν όμοια με τη μουσική που υπάρχει μέσα σε ένα δωμάτιο, αλλά για να την ακούσει το φυσικό αυτί, χρειάζεται κάποια μηχανική επεξεργασία για να αντλήσει την κραδασμική της ενέργεια προς τα κάτω. ΄Ετσι είναι και με το Ουράνιο Βασίλειο. Αυτό που χρειάζεται, είναι η συνειδητή συγχορδία των εσωτερικών σας σωμάτων ώστε να αισθανθείτε …. την πληρότητα του Πεδίου του Φωτός, κατά τον ίδιο τρόπο όπως ακούτε ένα πρόγραμμα του ραδιοφώνου".

Δεν υπάρχουν σχόλια: